Veebipoe GrillSymbol (edaspidi nimetatud  veebipood või müüja) omanik on Grillsymbol OÜ (registrikood 11517077), asukohaga Suur-Sõjamäe tn 19a, Tallinn, Harjumaa, 11415. Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab ostja, et ta on müügilepingu tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.

 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Toote hinnale võib lisanduda tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes. Kauba hind ja  saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutumist, rakendub tellimuse tegemise hetkel kehtinud hind. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

 

Tellimuse vormistamine

Veebipoest on võimalik osta neid kaupu, millel on link „Lisa ostukorvi“. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

 

  • Eesti pangalingid läbi ESTO: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay, mTasku
  • Visa/Mastercard kaardimaksed läbi Esto või Paypali

 

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Esto Eesti ja Paypal Inc. Ostude eest tasumine toimub väljaspool veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Esto Eesti turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Müügileping loetakse sõlmituks arvates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Tasumata tellimusi müüja poolt ei täideta.

Peale makse sooritamist saadab veebipood ostjale tellimuse kinnituse ning arve.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Esto Eesti-le.

 

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu. Tellimused saadetakse Tallinna laost välja 1-2 tööpäeva jooksul tellimuse esitamisest. Kullerfirma toimetab saadetised Eesti piires tavapäraselt kohale 1 tööpäevaga, saartele lisandub veel 1 päev. Lätis ja Leedus toimub kohaletoimetamine 3-7 tööpäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada tavapärasest pikema aja jooksul. Sellisel juhul teavitatakse ostjat tarne pikenemisest.

Väiksemad tooted saadame pakiautomaati, suuremad ja raskemad tuuakse kliendi aadressile. Klient saab tellimuse vormi sisestatud e-maili aadressile teavituse tarneinfo ning jälgimisnumbriga. Selle numbri alusel saab jälgida saadetise teekonda kullerfirma kodulehel. Lisaküsimuste korral saab abi meie klienditoelt: support@grillsymbol.com

Kauba saatmiskulude info on kuvatud saatmisviisi juures. Üle 100.- EUR ostudel kannab saatmiskulu müüja. Ostudelt alla 100.- EUR tasub saatmiskulu ostja.

Ostja vastutab oma andmete õigsuse eest. Kõik saadetise hilinemise- või korduva saatmisega seotud lisakulud, mis on tingitud ostja poolt valesti sisestatud infost, jäävad ostja kanda.

 

Taganemisõigus

Pärast ostetud kauba kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul ning tasutud ostusumma täies mahus tagasi saada. Toote tagastamiseks tuleb ostjal saata müüjale kirjalik avaldus e-posti aadressile support@grillsymbol.com, milles väljendatakse soovi lepingust taganeda ja kaup tagasi saata. Müüja on kohustatud tagastama ostusumma 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode). Samuti võib müüja keelduda kauba tagasi võtmisest, kui tooted pole terved, puudub originaalpakend, ostutšekk kauba ostu kohta või kehtivad muud kohalduva seadusandluse alusel toote tagastamise piirangud (nt eritellimusel valmistatud toode). Erandlikel juhtudel  võib veebipood kasutatud või kahjustatud kauba tagasi võtta alandatud hinnaga.

Müüja võib keelduda tagasimakse tegemisest seni, kuni on kauba tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendi(d), et on kauba tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb tingimus saabub varem. Kui ostja on valinud müüja pakutud tavapärasest toote kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea müüja tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Müüja ei vastuta tagastatud kauba tagasimakse täitmata jätmise või hilinemise eest, kui ostja esitab summa tagastamiseks vajalikud andmed valesti.

Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest või ostja poolt sooritatud ostust, teavitades sellest ostjat e-posti teel koos loobumise põhjusega (nt. on e-poes oleval tootel ekslik müügihind vms). Juhul, kui müüja loobub tellimuse täitmisest või ostja poolt sooritatud ostust, tagastatakse tellimuse/ostu maksumus.

 

Pretensiooni esitamise õigus

Müüja vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.

Kauba kättesaamisel palume kohe kontrollida tootepakendit. Pakendi kahjustused tuleb kohe dokumenteerida. Kahjustuste mitte märkimisel hilisemaid pretensioone ei arvestata. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul müüja poole, saates e-kirja aadressile support@grillsymbol.com või helistada telefonil: 6 827 212. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui müüjalt ostetud kaubal on puudused, mille eest müüja vastutab, parandab või asendab müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab müüja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Müüja vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõttele selleks, et kaup ostjani toimetada.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@grillsymbol.com või helistada telefonil: 6 827 212.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Isikuandmete vastutav töötleja on GrillSymbol OÜ. GrillSymbol OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Esto Eesti-ile.

GrillSymbol Products